środa, 18 września 2013

INFO 2#

Tak więc jak dowiedzieliście się z naszej załogi odeszły dwie dziewczyny. Jagoda Lee i Mikinnou za którymi strasznię będę tęsknić i chyba każdy. Teraz nie mam z kim gniębić Sasuke! Ale mniejsza. Natomiast doszła do nas nowa autorka. Judith , którą ciepło witam w ekipie.
A teraz coś dla was moi drodzy. Jako, że brakuje nam teraz trzech autorek powstanowiłam zrobić nabór.
Są miejsca na:
dziewczynę dla Itachiego
dla Sasoriego
dla Kakuzu
Osoby chętnę proszę o zrobienie formulaża i wysłania mi na gmaila - kiarajaros1@gmail.com lub gg - 47632179
A oto formularz:
1. Nick
2. Kontakt ( najlepiej gg)
3. Kogo chcesz być dziewczyną
4. Twój opis( w wersji trzecioosobwej)
5. Zdjęcie
*6. Oraz pochodzenie( nie trzeba)

Tak więc chętnych zapraszam do zgłaszania się. Zgłoszenia można wysyłać do 20 rozdziału, ponieważ wtedy chcemy wejść już w rok szkolny w opowiadaniu.

Informacja dla autorek:
Od tej notki kolejka leci od początku, więc następny rozdział jest mój a potem jak leci.

Pozdrawiam was :*

2 komentarze:

  1. Teraz czekam na coś "Ja vs. New GF Sasori'ego" xDD Bd dla niej wredna i niemiła, bo znalazł sb nową ukochaną :P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LAYOUT BY CHERRY_CZAN