niedziela, 15 września 2013

INFO #1

Dzisiaj chyba tylko przykre wiadomości T_T

Notki nie ma- wiemy. Ale zaczął się rok szkolny i nie każdy wyrabia, tak więc czekajcie do następnego piątku.

A teraz z innej beczki:

Ja (Mikinnou) wraz z Jagodą Lee postanowiłyśmy odejść z załogi. Powody? Szkoła, brak czasu, weny i chęci. Przepraszamy i mamy nadzieję, ze dziewczyny sobie dadzą rade bez nas i jesteśmy pewnw, że niedługo jakiś nabór otworzą ;)


Tak więc przepraszamy i mamy nadzieje, że nam wybaczycie :(

Mikinnou i Jago ♥

2 komentarze:

  1. Jestem na was zła!!!! Wiem moja wina, że notki nie było w piątek, ale nie mogłam bo neta mi odcieło....
    Dziewczyny wejdzcię na gg. Muszę z WAMI pogadać!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Że ze mną też? Bo nie jestem pewna >.< Nie ważne. Nie powiem, zrobiło mi się przykro kiedy odeszłyście z naszej załogi nie mniej jednak dziękuję za spędzone wspólnie chwile :3 Trochę spóźnione ponieważ gdyż szkoła jest baaardzo zła T^T (nie ma to jak pięć kartkówek pod rząd ;_;)

    OdpowiedzUsuń

LAYOUT BY CHERRY_CZAN