wtorek, 1 kwietnia 2014

ROZDZIAŁ 37

PIOSENKA PRZY KTÓREJ TWORZYŁAM ^_^
Znowu trzeba było iść do szkoły, już z samego rana okazało się, że mieli zastępstwo z niejakim panem Zabuzą, gdyż Jiraiya ponoć złamał nogę.
-Witajcie dzieci.-Powiedział,ale nikt nie zwrócił na niego większej uwagi.-Dziś zajmiemy się układem rozrodczym.-Od razu cała uwaga skupiła się na nim.
-A ma pan jakiekolwiek pojęcie o tym?-Zapytał ktoś z tyłu klasy.
-Z pewnością nie mniejsze niż ty.-Teraz jego ton stał się poważniejszy.-Ale to zaraz, wpierw narysujecie ładnie kartkę dla waszego wychowawcy.
-Musimy...?-Zapytał zażenowany
-Tak, albo wpier... znaczy się, albo cała klasa dostanie uwagę.-Chłopakom pewnie nic by to nie robiło, ale dziewczyny, które miały zamiar mieć wzorowe zachowanie nie pozwoliły na to. Szybko naskrobali jakiś dwóch ruchających się ludzi i napisali "Dla najbardziej zboczonego nauczyciela w szkole". W środku napisali jakieś życzenia, coś tam o szybkim powrocie do zdrowia i ruchaniu pielęgniarek podczas urlopu.
-Dobrze to teraz przejdźmy do lekcji...
Minęło parę minut, facet właśnie miał gadać o żeńskich narządach płciowych,ale niespodziewanie do sali wpadła sekretarka- pani Shizune
-Przepraszam że przeszkadzam w lekcji, ale pani Tsunade prosi pana do swojego gabinetu.-Cała klasa zrobiła głośne "UUUU..." a gdy nauczyciel wyszedł zaczęła się dyskusja.
-Jak myślicie co przeskrobał? - Zapytała Kasumi
-Ruchał ucznia w schowku na miotły.-Odpowiedział śmiejąc się Sasori i ukradkiem pocałował dziewczynę w usta.
Nim się obejrzeli nauczyciel wrócił... cały wkurzony, klął coś pod nosem. Ania siedząca w pierwszej ławce wysłyszała tylko kilka słów, które po mniej więcej trafnym uzupełnieniu brzmiały: "Skąd miałem wiedzieć, że tam też mają te cholerne kamery!!"
-Dobra bachory, zmieniamy temat. teraz będziemy gadać o tolerancji.-Zaczął.-Wiecie kto to hetero?-Wszyscy odpowiedzieli twierdząco.-Następnym razem podnosić rękę!-nakazał-wiecie kto to homo?-Znów wszyscy potwierdzili.-O kurwa, czyli jednak nie jesteście tak głupi jak mówił Orochimaru. Dobra, to teraz następne pytanie. Kto z was jest hetero?-Niestety wszyscy podnieśli ręce.-No cóż... wracamy do lekcji...-Miał więc kontynuować swoją paplaninę jednak przerwał mu w tym dzwonek. Wszyscy wybiegli z sali, kilkoro dziewczyn szło w grupce.
-Naprawdę ciekawe co takiego zrobił...-Zastanawiała się Kas.
-To logiczne...-odpowiedziała Anka.-kiedy wchodził mówił coś o jakiś kamerach... potem gadał z nami o hetero i homo...-Kontynuowała, oczy Akimi się powiększyły.
-YAOI!!-Wykrzyknęła tak, że słychać ją było na drugim końcu korytarza. Nie wrzeszcz tak!!
-Myślicie...-Podszedł do nich Itachi- Nauczyciel gej....
-Jak sądzicie, można na tym zarobić?-Wtrącił się Kakuzu.
-Hej, co powiecie na to żebyśmy zerwali się z lekcji?!-Zaproponowała Michi.- Dawno nie robiliśmy czegoś takiego.
-Wagary?!-Oburzyła się Anka.
-Pójdziemy na pizzę...-Przekonywał ją Nagato.
-I ty przeciwko mnie.-Powiedziała uśmiechając się po czym ukradkiem pocałowała chłopaka.
-Ej,nie obrzydzajcie mi tu!-Akiko wytknęła teatralnie język. Tak więc poszli na obiecaną pizzę nie obyło się oczywiści bez głupich zdjęć, które chwilę później znalazły swoje miejsce na fb. Następnie każdy z nich odszedł w swoją stronę.
Akimi zaczepiła Hidana.
-Hej pójdziemy razem? Mamy w tą samą stronę.
-Jasne.-Powiedział niby od niechcenia, jednak później namiętnie prowadzili rozmowę. (Tylko proszę bez skojarzeń XP )
***
Popołudniu spotkali się znowu, był to jeden z takich dni, kiedy to nic się nie chce, siedzieli wszyscy u Anki. Nie wiadomo dlaczego, ostatnio było to częste miejsce ich spotkań. Siedzieli na jej łóżku i przeglądali płyty z filmami. Nie było tam nic ciekawego (sorki Anka :*), Amine leżała i machała w powietrzu nogami i zaproponowała:
-Może oglądniemy bajkę?-Tobi oczywiście zgodził się z dziewczyną. Wyjęła segregator z płytami z torebki.
-Zawsze nosisz to ze sobą?-Zapytała Kasumi
-No jasne! Co jakby ktoś włamał mi się do domu? Nie mogłabym oglądnąć moich ulubionych kucyków pony!-Tobi poparł dziewczynę machając głową.-Oglądniemy Barbie! Teraz jest ta nowa: Perłowa księżniczka!-Krzyknęła z entuzjazmem.
-NIE!!!-Wrzasnęli równie głośno wszyscy mężczyźni razem z TOBIM!
-Tobi nie chce! Tobi chce rybki z ferajny!!-Oburzył się chłopak.
-To jest stare jak świat...-Westchnęła Michi
-Nigdy nie oglądnęłam tego do końca, zawsze zasypiałam jeszcze przed połową.-Uśmiechnęła się z zakłopotaniem Kita (Tak, nie oglądałam tej bajki XP - dopisek Aki) No i chłopacy nie mieli już nic do powiedzenia. Gdy Aki poszła zrobić popcorn, Kakuzu udał się za nią pod pretekstem pomocy...
***
-Zdradzasz mnie?!-Zapytał zdenerwowany Kakuzu.
-Niby kiedy?-Zdziwiła się dziewczyna.
-Dziś szłaś do domu z Hidanem...
-ale z ciebie zazdrośnik...-Zaśmiała się, a on dopiero teraz zdał sobie sprawę z tego że oskarża ją o związek z nim.Jednak teraz nie mógł się wycofać:
-Nie odpowiedziałaś.
-No co ty!-Uśmiechnęła się szeroko Akimi- Gdybym cię zdradzała, usunęłabym nasz związek na facebooku.
-My nie mamy związku na fb-Odrzekł zdołowany.
-Ups?-Zachichotała...-nie masz się o co martwić- Powiedziała po czym czule go pocałowała.
***
-Co tak długo!-Krzyczała niezadowolona Anka. Jak na komendę przybył popcorn.
-Proszę madam!-Skłoniła się przed nią jednocześnie rozsypując połowę miski na podłogę.
-przykro nam chłopaki, ale musicie jeść z podłogi.-Zakomunikowała Michi a potem zaczęła się bajka...


*****************************
Przepraszam was wszystkich, że tak długo milczałam, że rozdział taki krótki i że taki słaby. Po prostu nie miałam pomysłu, weny... Gomen!!
Chciałam tu strzelić jakiś głupi, nieśmieszny i oczywisty żart z okazji Prima Aprilis, ale nie mogę wymyślić nic tak durnego, żebyście mogli się nabrać. Dziękuje :D
Za to za spamuję wam moim Sinem (wybaczcie dziewczyny, i tak on jest lepszy niż Kuroko)



Urodziny mam w październiku więc jakby co to wicie XP :***

4 komentarze:

  1. NIKT NIE JEST LEPSZY OD KUROKO! ;---; No dobra, chyba że Yato~

    Notka fajna xD Zabuza- kocham gościa. Tylko gdzie Haku?

    Krótko, bo idę do szkoły xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Kuroko jest najlepsiejszy! Wiesz, że on jest mój, prawda? =.=

      Usuń
  2. Ze co? Barbie? Ja jestem dzieckiem ale nie az takim :P Zabuza mnie rozbroil xD albo wpier... uwaga do dziennika :D Rozumiem Cie z ta wena, tez mi zwiala, no i prawie dostalam zawalu serca jak zobaczylam ze jest notka bo myslalam ze ja jestem nastepna ale odetchnelam z ulga xD nastepna jest Michi :D
    Dobra ja koncze bo w szkole jestem :D
    Pozdrowienia i weny zycze :D

    OdpowiedzUsuń

LAYOUT BY CHERRY_CZAN